Blogin arkisto

Rookie-tason munaus mainonnassa jättää kertomatta...

Perjantai 22.11.2013 - Juha Ahola

juhaahola.jpgTein vastikään rekrymainoksen A4:lle copy-paste-menetelmällä kotisivuiltamme. Asettelin muutaman kuvan vielä houkuttimeksi, ja mainos oli valmis. Siitä tuli ihan ok:n näköinen.

Eilen vaimoni katsoi kyseistä rekrymainosta vänkärin paikalla autossa, ja vilkaisin itse sitä noin sekunnin ajan. Oivalsin samantien, että mainoshan on aivan luokattoman tasoinen yhdestä syystä. Selvästi markkinointiviestinnän alkeet olivat unohtuneet mainosta tehdessä.

Markkinointiviestinnässä ei nimittäin riitä, että viestistä (mainoksesta) selviää, MITÄ viestii, vaan aivan keskeisessä roolissa on myös, KUKA viestii.

Lue lisää »

3 kommenttia . Avainsanat: Juha Ahola, yrittäminen, rekrytointi, markkinointi, markkinointiviestintä, mainostaminen, case