Suomalaisnainen 50 vaikutusvaltaisimman naisen joukkoon hakukonemarkkinoinnin alalla07.04.2015 Mahon Digital Oy:n toimitusjohtaja Saija Mahon on valittu 50 vaikutusvaltaisimman naisen joukkoon hakukonemarkkinoinnin alalla. Hakuprosessin ja valinnat ovat suorittaneet hakukonejätti Google ja tunnettu mediatoimisto The Drum. Perustaja, toimitusjohtaja Saija Mahon ja Mahon Digital Oy on valittu arvostetun listan kärkeen isojen nimien ja brändien keskuuteen, kuten Disney, Carat, iProspect ja Mediacom. Lontoo, UK: Google käynnisti vaikutusvaltaisimpien naisten haun digitaalisella sektorilla tuodakseen esille naisten tärkeää ja vahvaa asemaa teknologia-täytteisellä alalla. Tällähetkellä sektori on 70% mies-valtaista. Mahon Digital Marketing, joka valittiin 50 parhaan listalle, on Turusta lähtöisin oleva kansainvälinen, digitaaliseen markkinointiin erikoistuva yritys, jonka toimistot sijaitsevat Lontoossa, Turussa ja Aasiassa. Kilpailu etenee nyt yleisöäänestyksen avulla loppuvaiheeseen, jossa voittaja palkitaan palkintogaalassa Lontoossa tänä kesänä. 50-vahva kärkilista sisältää tällä hetkellä mm Rachael Fletcherin, digitaalinen hankintajohtaja, Disney; Emily Van Lieropin, johtaja, iProspect, Katie Manserin, markkinointipäällikkö, NowTV; Claudia Ziegenbeinin, johtaja, MediaCom UK ja Heledd Jonesin, markkinointijohtaja, confused.com ja tietenkin Suomen oman Saija Mahonin, toimitusjohtaja, Mahon Digital Marketing Oy. Äänestäminen on avoinna 10. Huhtikuuta saakka, joten kotimaan tuki on kullanarvoista: http://surveys.thedrum.com/s3/women-in-search Teksti: Mahon Digital Marketing Oy, lehdistötiedote |