Blogin arkisto

Mediatoimistot syynä verkkomedian kehittymättömyyteen Suomessa

Share |

Tiistai 7.10.2008 klo 16:30 - Paavo Vasala


Hesarin kaupunkilehtien johtaja Niko Ruokosuo sanoo lähtöpuheissaan, että Suomen verkkomedia on pahasti jälkijunassa. Ihmeellistä. Vaikka Suomi on teknologian ja innovaatioiden luvattu maa. Mutta syyllinen on tiedossa: kaiken mainosrahan kahmineet mediatoimistot, jotka syytävät rahat vain muutamaan kärkisaittiin ja lopulta pääasiassa vanhaan printtikaivoon: Hesariin. Suomen mediatoimistot joutaa lopettaa, koska ei niitä ole länsimaissa tässä mittakaavassa.

Avainsanat: Paavo Vasala, Vasala Paavo, Mediavikkko, www.mediaviikko.fi, mediatoimistot, google, kustantajat, lehdet, verkkomedia, kaupunkilehdet,


Kommentit

15.8.2011 14:25  Google AdWords

Nyt osui kyllä naulan kantaan! Olen itse törmännyt vastaaviin tilanteisiin ihan käytännössä. Mediatoimistot ovat yleisesti ottaen täysin pihalla erityisesti verkkomarkkinointiin liittyvissä asioissa. Tämä artikkeli on kirjoitettu jo 2008 mutta nyt 2011 tilanne ei ole paljonkaan muuttunut. Vanhoista mainonnan asenteista pidetään kiinni vielä tosi tiukasti.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini