Blogin arkisto

Hyvä ja huono palvelu -kilpailu: "Lomamme meni täysin pilalle"

Share |

Perjantai 13.8.2010 - Kirjoituskilpailun satoa


”Huonointa palvelua, mitä koskaan olen saanut, on ollut ehdottomasti Lontoossa eräässä hotellissa. Olin etukäteen varannut ja maksanut hotellin nettimatkatoimiston kautta Suomessa.

Kaikki oli ok, kunnes keskellä yötä saavuimme ystäväni ja matkalaukkujen kanssa hotellille. Virkailija kertoi, että varauksemme on peruttu ja meille ei ole huonetta, ja jos haluamme huoneen meidän on maksettava heti käteisellä kaikki kolme yötä etukäteen.

Siihen menivät matkarahamme, hyvä kun saimme edes kuittia maksusta, sekin oli hyvin vaikeaa.

Aamulla soitimme heti matkatoimistoon. Sielläkin oli todella töykeä nainen, joka uhkasi lyödä luurin korvaani, kun lähes shokissa selitin asiaa.

Kun asia "selvisi" ja hotelli myönsi erehtyneensä, emme silti saaneet heti rahojamme takaisin. Heillä ei kuulemma ollut respassa rahaa, ja yrittivät saada maksaa osissa ym. ym. Aina pitkittyi ja pitkittyi.

Koko lomamme meni pilalle, kun saimme kinuta ja odotella hotellilta rahojamme takaisin emmekä raskineet ostaa mitään, että rahamme riitti tarpeelliseen, kuten ruokaan, juomaan, pääsylippuihin.
Minulla oli kyseisten päivien aikana myös syntymäpäivä – ja sen kyllä aina muistan :)

Loppujen lopuksi matkamme meni täysin pilalle. Koko loma meni tapellessa hotellin virkailijan/ virkailijoiden kanssa ja omien rahojen takaisin odottamisella. Ei jäänyt paljon aikaa eikä rahaa muuhun. Edes anteeksipyyntöä emme ikinä hotellilta saaneet, saatikka matkatoimistolta.

Opinpahan ainakin sen, etten enää ikinä varaa/ maksa hotelliani kyseisen matkatoimiston kautta enkä enää ikinä mene uudelleen kyseiseen hotelliin.

Hotellihuoneemme oli myös järkyttävä. Minun sänkyni oli puolikas sänky, jossa joustinpatjaa oli suunnilleen lonkkiin asti, sen jälkeen kova puu ja tyhjää täys oleva patja. En pystynyt nukkumaan öisin ja sain kamalat kivut. Kun mainitsin siitäkin respaan, että sänkyni on rikki ja siinä ei pysty nukkumaan, ei sekään ketään kiinnostanut!

Itkua väänsin yöt, ja päivät taistelin saadakseni omat rahani takaisin hotellilta. KAMALA PAIKKA/ PALVELU KERTA KAIKKIAAN!

Melkein enemmän olen järkyttynyt siitä, että emme Suomessa saaneet matkatoimistolta kunnon korvausta täysin pilalle menneestä matkasta, henkisistä kivuista emmekä selkäsäryistäkään. Jouduin käymään fysikaalisessa 10 kertaa!”

Kirjoitus on Yrittäjälinjan kirjoituskilpailusta, jossa osallistujia pyydettiin kertomaan kokemuksiaan niin hyvistä kuin huonoista palvelukokemuksista.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini