Blogin arkisto

Hyvä ja huono palvelu -kilpailu: "Myyjä kohteli lasta asiakkaana"

Share |

Perjantai 20.8.2010 - Kirjoituskilpailun satoa


”Vuosia sitten olin pienen poikani kanssa jouluostoksilla täpötäydessä tavaratalossa. Poika halusi ostaa minulle lahjan, jota en etukäteen näkisi. Ystävällinen naismyyjä otti poikaani kädestä, ja he lähtivät yhdessä etsimään minulle lahjaa, hiippailivat hyllyjen takana ja pohtivat.

Kun valinta oli tehty, myyjä laittoi sen pakettiin ja saattoi pojan ja paketoidun lahjan luokseni. Aikaa tässä kului reilu puoli tuntia. Pojalle ja minulle jäi tästä hyvä mieli.

Myyjä oli erittäin ystävällinen ja kohteli lasta asiakkaana, jonka toiveet hän pyrki ammattitaidolla toteuttamaan.”

Kirjoitus voitti pääpalkinnon Yrittäjälinjan kirjoituskilpailussa, jossa osallistujia pyydettiin kertomaan kokemuksiaan niin hyvistä kuin huonoista palvelukokemuksista.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini