Seitsemän tapaa, joilla Asiakkaasi Rakastuu SinuunTiistai 19.3.2013 - Pasi Rahikka Tässä on seitsemän (7) tapaa, joilla Saat Asiakkaasi Rakastumaan Sinuun. Seuraa näitä yksinkertaisia ohjeita ja asiakkaasi ostavat sinulta uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan... Kaikkein suurin kohteliaisuus, jonka joku meistä voi liikemaailmassa saada on se kun joku sanoo, että "Rakastan tehdä töitä kanssasi." Tässä on seitsemän sääntöä, joilla saat asiakkaat rakastamaan sinun kanssasi työskentelyä, jos uskominen on keskusteluita Jeffrey Gitomerin (The Sales Bible -kirjan kirjoittaja) ja Dr. Earl Taylorin (Dale Carnegien mestarikouluttaja):
~ 7 Ways to Make Customers Love You, Geoffrey James ~ Pasi Rahikka Pasi Rahikka on perheellinen surffausta rakastava ratkaisu- ja palvelumyynnin ekspertti Lohjalta. Hän on menestynyt urallaan lukuisissa eri myynnin ja myynnin kehityksen tehtävissä. Pasi on saanut kiitosta aurinkoisena ja energisen innostavana asiansa osaavana ammattilaisena, jolla on käytännön kokemusta ja menestystä useilta eri toimialoilta sekä kuluttaja- ja yritysmyynnistä että myös yrittäjänä. Hänen positiivinen ja ennakkoluuloton asenteensa ongelmien ratkaisuun yhdistettynä käytännön osaamiseen ja tekemiseen ovat keskeisiä elementtejä, joiden avulla hän voi auttaa yrityksiä myymään enemmän. Pasi osaa myös sosiaalisen liiketoimintamedian valjastamisen myyntiä aikaansaavaksi työkaluksi. Pasin värikäs blogi toimii monille inspiraation ja käytännön työkalujen lähteenä. |
Avainsanat: Pasi Rahikka, myynti, myyntityö, asiakas |
|
Upeaa.