Blogin arkisto

Seitsemän tapaa, joilla Asiakkaasi Rakastuu Sinuun

Share |

Tiistai 19.3.2013 - Pasi Rahikka


pasirahikka.jpgTässä on seitsemän (7) tapaa, joilla Saat Asiakkaasi Rakastumaan Sinuun. Seuraa näitä yksinkertaisia ohjeita ja asiakkaasi ostavat sinulta uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan...

Kaikkein suurin kohteliaisuus, jonka joku meistä voi liikemaailmassa saada on se kun joku sanoo, että "Rakastan tehdä töitä kanssasi."
Tämä on totta erityisesti silloin kun tämä kuuluu asiakkaan suusta, koska se tarkoittaa, että tulet tekemään kauppoja heidän kanssaan useasti myös tulevaisuudessa.

Tässä on seitsemän sääntöä, joilla saat asiakkaat rakastamaan sinun kanssasi työskentelyä, jos uskominen on keskusteluita Jeffrey Gitomerin (The Sales Bible -kirjan kirjoittaja) ja Dr. Earl Taylorin (Dale Carnegien mestarikouluttaja):

  1. Tee itse suhteen rakentamisesta tärkeämpää, kuin myymisestä. 
  2. Älä leiki sankaria, joka aineellistuu ratkaisemaan asiakkaan ongelmia
  3. Luo mieluummin asiakkaalle ostamisen mahdollisuuksia, kuin itsellesi mahdollisuuksia myydä
  4. Käy merkityksellisiä keskusteluita ja älä koskaan alennu antamaan myyntipuhettasi
  5. Ole kiinnostunut asiakkaasta ihmisenä ja anna ystävyytenne kehittyä luonnollisesti
  6. Usko sydämessäsi siihen, että sinä ja yrityksesi olette parhaita siinä mitä teette
  7. Toimita juuri se mitä olet luvannut toimittaa, olipa tilanne millainen tahansa

~ 7 Ways to Make Customers Love You, Geoffrey James ~

Pasi Rahikka

Alkuperäinen kirjoitus

Pasi Rahikka on perheellinen surffausta rakastava ratkaisu- ja palvelumyynnin ekspertti Lohjalta. Hän on menestynyt urallaan lukuisissa eri myynnin ja myynnin kehityksen tehtävissä. Pasi on saanut kiitosta aurinkoisena ja energisen innostavana asiansa osaavana ammattilaisena, jolla on käytännön kokemusta ja menestystä useilta eri toimialoilta sekä kuluttaja- ja yritysmyynnistä että myös yrittäjänä. 

Hänen positiivinen ja ennakkoluuloton asenteensa ongelmien ratkaisuun yhdistettynä käytännön osaamiseen ja tekemiseen ovat keskeisiä elementtejä, joiden avulla hän voi auttaa yrityksiä myymään enemmän. Pasi osaa myös sosiaalisen liiketoimintamedian valjastamisen myyntiä aikaansaavaksi työkaluksi. Pasin värikäs blogi toimii monille inspiraation ja käytännön työkalujen lähteenä.

Avainsanat: Pasi Rahikka, myynti, myyntityö, asiakas


Kommentit

19.3.2013 16.45  HR

Upeaa.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini