Blogin arkisto

Kate-eurot tehdään siellä, missä asiakas haluaa ostaa!

Share |

Perjantai 3.1.2014 - Juha Ahola


juhaahola.jpgKaverini oli mennyt tänään ostamaan uusia renkaita autoonsa. Hän meni ensin rengasliikkeeseen A, jossa sai käveleskellä omin nokkine ympäri liikettä ilman katsekontaktia, tervehtimisistä tai muutakaan kontaktia ko. liikkeen henkilökuntaan liki puolen tunnin ajan, kunnes turhautui kiireisen näköisenä pyörivien työntekijöiden palveluhaluttomuuteen. Vastapäisessä liikkeessä B yksi henkilökunnasta tuli palvelemaan jo heti pihalla kaverini avatessa auton oven ja noustessa ulos. Palvelu oli erinomaista ja kuinka ollakaan kaverini maksoi samanlaisista renkaista mielellään 100 euroa enemmän kuin vastapäisessä paikassa, jossa palvelu tökki pahan kerran.

Avainsanat: Juha Ahola, asiakaspalvelu, asiakaspalvelupäällikkö, myyminen, myynti ja markkinointi, myyntityö


Kommentit

3.1.2014 17.23  Pauli Vuorio

Tietenkin täytyy muistaa Henry Fordin ja Steve Jobsin ja muunkin sanoma totuus, että asiakkaat eivät aina tiedä, mitä he oikeasti tarvitsevat, eikä edes mitä haluavat.

Paikkaankin voi ainakin joiltain osin vaikuttaa.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini