Blogin arkisto

Myynnin perussäännöstöä

Share |

Torstai 17.4.2014 - Pasi Rahikka


pasirahikka.jpgSäästä aina asiakkaalle aikaa tai rahaa.

TAI Myy asiakkaalle lisää aikaa tai rahaa.

Kutsu asiakkaasi ostamaan. Tarjoa vaihtoehtoa. Varmista ymmärryksesi. Ja varmista lisäoptiot. Muista, että päätös aiheuttaa aina painetta. Kun kysyt kauppaa, kuuntele ja ole hiljaa. Se joka avaa suunsa ensimmäisenä "häviää".

Kerro myyntitarinasi asiakkaallesi aina käyttämällä draaman kaarta apunasi. Ominaisuus. Etu. Hyöty. OEH :). Puhu 99% ajasta asiakkaalle syntyvistä hyödyistä ja loppu jostain muusta.

"...Hyvä XX meidän YY ratkaisee tämän ongelmanne, täyttää ZZ tarpeen ja ehkäisee ÅÅ..."

Mistä sitten tiedät onko ratkaisullasi arvoa asiakkaalle? Jos myisit loma-matkoja kertoisitko lentokoneen ominaisuuksista vai kokemuksista kauniissa kohteessa?

Pasi Rahikka

Alkuperäinen kirjoitus

Pasi Rahikka on perheellinen surffausta rakastava ratkaisu- ja palvelumyynnin ekspertti Lohjalta. Hän on menestynyt urallaan lukuisissa eri myynnin ja myynnin kehityksen tehtävissä. Pasi on saanut kiitosta aurinkoisena ja energisen innostavana asiansa osaavana ammattilaisena, jolla on käytännön kokemusta ja menestystä useilta eri toimialoilta sekä kuluttaja- ja yritysmyynnistä että myös yrittäjänä. 

Hänen positiivinen ja ennakkoluuloton asenteensa ongelmien ratkaisuun yhdistettynä käytännön osaamiseen ja tekemiseen ovat keskeisiä elementtejä, joiden avulla hän voi auttaa yrityksiä myymään enemmän. Pasi osaa myös sosiaalisen liiketoimintamedian valjastamisen myyntiä aikaansaavaksi työkaluksi. Pasin värikäs blogi toimii monille inspiraation ja käytännön työkalujen lähteenä.

Avainsanat: Pasi Rahikka, myynti, myyntityö, hyöty


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini