Myynnin kolme kivijalkaa määrä - laatu - suunta -> missä sinulla on parantamisen varaa juuri nyt?Perjantai 23.1.2015 - Juha Ahola MÄÄRÄ Mitattavia määriä ovat mm.
Myyjä, jolla myyntitaito on heikko, mutta kontaktien määrä korkea, yltää määrällä parempaan tulokseen kuin taitava myyjä vähillä kontakteilla. Ahkeruus palkitaan! Ahkera voittaa laiskan! LAATU Laadullisia mittareita ovat mm.
Laatua voi parantaa Mm. omaksumalla myynnin eri tekniikat ja klousauksen SUUNTA Asiakassuuntauksessa mietitään, mille kohderyhmälle ja segmentille myyntiponnisteluja tehdään miten
Myyntisuuntaus on sitä, mihin myyjä suuntaa oman energiansa ja ajankäyttönsä
MÄÄRÄN PARANTAMINEN
LAADUN PARANTAMINEN
HOX. HYVÄ TUNNETILA SOITTAESSA! Käytä musiikkia tms. apuna, jotta fiilis on oikea. (Älä tuhlaa kontakteja!) Oma tunnetila on helppo muuttaa silmänräpäyksessä, kun haluaa ja osaa käyttää oikeita menetelmiä! SUUNNAN PARANTAMINEN
Löysitkö parannettavaa? Toivottavasti vastaus korreloi tavoitteidesi sekä myyntitulosten kanssa yhteen. Määrä – laatu – suunta! Tee enemmän oikeita asioita! Juha Ahola |
Avainsanat: Juha Ahola, asiakassuuntaus, laatu, myyntisuuntaus, määrä, suunta |