Mikä on aktiivisessa myynnissä on muuttunut?Torstai 26.2.2015 - Pauli Vuorio Kylmäkontaktit, tuputtaminen, tyrkyttäminen ilman että asiakkaaseen luodaan ensin mitään suhdetta ovat useimmille historiaa ja ne ovat olleet yleensä huonoja tai ainakin raskaita malleja historiassakin. Tavat joilla luodaan suhde asiakkaisiin ovat hyvin samankaltaisia siinä puhelinsoitossa tai tapaamisessa asiakkaan kanssa jossa käytät itseäsi myyntivälineenä, mutta se milloin käytät itseäsi tähän , eli mistä ja miten saadaan liidejä on useimmille muuttunut. Useimmille se on muuttunut ja muuttuu yhä radikaalimmin. Yksi on lämpien tai kuumien asiakkaiden hankintatapa, johon kannattaa käyttää myöhemmin myös henkilökohtaista aktiivista myyntiä on kotisivujen oikeanlainen hyödyntäminen. Se, että saat kävijän kotisivuillesi ja toivot, että hän joko ostaa tai palaa uudelleen ei riitä useimmilla aloilla mihinkään. Sinun täytyy houkutella kävijä nettisivuillesi, mutta jos se jää siihen olet auttamattomasti tuhlaamassa loistavan mahdollisuuden saada oikea asiakas hänestä vaikka hän ei nyt ostaisikaan mitään. Tänä päivänä on myös yleistynyt ”törkeä” lupaus asiakkaalle. Saat rahat 100 prosenttisesti takaisin mikäli et ole tyytyväinen! Mieti voitko tätä käyttää ja mitä se todella tarkoittaa. Pauli Vuorio Kirjoittaja on mm. tämän median päätoimittaja sekä myyntikouluttaja. |
Avainsanat: Pauli Vuorio, myynti, myyjä, myyntitaito |