Blogin arkisto

Mainoslahjojen merkitys myynnin tukena

Share |

Tiistai 13.4.2021 - Vesa Nippala


Vesa-Nippala-250.jpg

Koronaepidemia on muuttanut markkinoinnin kenttää monella toimialalla merkittävästi. Ihmiset eivät liiku enää niin paljon - messuja ja muita tapahtumia ei järjestetä ja paljon asiakaskohtaamisia jää toteutumatta. Monella toimialalla tehdään kuitenkin entinen määrä myyntiä, mutta nyt myyminen tapahtuu osittain eri tavoilla kuin aikaisemmin. Digitaalisen markkinoinnin merkitys on kasvanut.

Entäs mainoslahjat, joita on perinteisesti jaettu nimenomaan messuilla ja muissa tapahtumissa? Ovatko ne menettäneet merkitystään? Itse uskon, että niillä on sama vaikutus kuin aiemminkin - messujen ja muiden tapahtumien puuttuessa täytyy vain löytää uusia tapoja hyödyntää ja jakaa niitä.

Moni iso yritys käyttää noin kolmanneksen markkinointibudjetistaan mainoslahjoihin. Miksi - mitkä ovat mainoslahjojen hyöty ja merkitys ja mitä niillä saavutetaan

Avainsanat: Hakukoneet, markkinointi, löydettävyys, liidit, Google, hakutulokset


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini