Blogin arkisto

Hyvä ja huono palvelu -kilpailu: "Mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen."

Share |

Perjantai 18.6.2010 - Kirjoituskilpailun satoa


”Minä, lähes kuusikymppinen nainen, menin autojen merkkiliikkeeseen. Kiertelin ja kaartelin aikani autoja tutkaillen. Sitä sain tehdä aivan rauhassa, sillä kaikki myyjät (miehet) istuivat toimistossaan.
Koska kukaan ei vaivautunut palvelemaan, menin häiritsemään heidän rupatteluaan. Pyysin anteeksi häirintääni ja ilmoitin haluavani ostaa auton jonka olin valinnut.


Kommentit

18.10.2011 12.55  Tommi Mäkelä

Tuo autokauppias-esimerkki varsinkin kertoo varoittavan esimerkin. Kun ostettavan tuoteen hinta on noinkin korkea, luulisi, että pitkin päivää jatkuvan kahvihetken voisi keskeyttää edes hetkeksi ja ottaa ainakin selvää, onko asiakas ostamassa vai ei.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini