Hyvä ja huono palvelu -kilpailu: "Tuletteko taas varastamaan?"Perjantai 30.7.2010 - Kirjoituskilpailun satoa ”Olen saanut erittäin hyvää palvelua Kruunuradiossa Helsingissä ostaessani hifi-laitteita aikanaan. Tästä on jo todella paljon aikaa, mutta myyjät jäivät mieleeni asiantuntevuudellaan, joten ei ollut vaikea palauttaa ostokokemusta mieleen. He olivat lisäksi asiallisia ja ystävällisiä. Iso plussa! Ikävimmät palvelukokemukset liittyvät yleensä asenteeseen asiakasta kohtaan tai myyjän selkeään turhautuneisuuteen ja epäystävällisyyteen. Tällöin palvelukokemus kääntyy nopeasti negatiiviseen ja ikävään suuntaan. Näin käy aina silloin tällöin.” ”Hyvässä palvelussa, kun on kyse myynnistä, myyjä on tehnyt kaikkensa selvittääkseen halutun tuotteen saatavuuden ja vielä tarjonnut sen edulliseen hintaan. Menen varmasti uudestaan sellaiseen kauppaan asiakkaaksi.” ”Eräällä kirpputorilla kirpparin pitäjä tuli – heti kun sisään tultiin – näyttämään valvontakameraa ja huusi asiakkaiden aikana, että tuletteko taas varastamaan. Kirjoitukset ovat Yrittäjälinjan kirjoituskilpailusta, jossa osallistujia pyydettiin kertomaan kokemuksiaan niin hyvistä kuin huonoista palvelukokemuksista. |
|
Näitä mokia, joissa erehdytään luulemaan ihan toiseksi henkilöksi. Ajatteluahan asikaspalvelutyö vaatii!