Blogin arkisto

Sisältömarkkinointi on muotia nyt ja jos mietit sisältömarkkinoijaksi ryhtymistä niin lue tämä ensin

Share |

Maanantai 14.7.2014 - Heikki Luoma


heikkiluoma.jpgKerron miten sisältömarkkinoinnilla saa tuloksia. Tuloksilla tarkoitan myyntiä ja tilauksia. Niistähän loppujen lopuksi on kyse.

Usein markkinoinnin yhteydessä puhutaan tunnettuuden kasvattamisesta. Taustalla on ajatus, että yrityksen ollessa tunnettu, asiakkaat muistavat ottaa yritykseen yhteyden, tai ostaa yrityksen tuotemerkkiä, kun asiakkaalle syntyy tarve.

Se pätee edelleen.

Avainsanat: Heikki Luoma, sisältömarkkinointi, myyjät, haastajamyynti


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini