Blogin arkisto

Asiakas ei ostanutkaan tapaamisella - mikä meni pieleen? 10 vinkkiä jälkiviisasteluun ja oppimiseen

Share |

Perjantai 20.11.2015 - Juha Ahola


juhaahola.jpgEi ole synti hävitä kauppaa, mutta on synti olla ottamatta opikseen.

1) Olinko valmistautunut riittävästi?

2) Toiminko suunnitelman mukaan? Missä poikkesin ja miksi?

3) Tunnistiko asiakas tarpeensa? Miten hän ilmaisi sen?

4) Onnistuinko perustelemaan asiakkaalle hyödyn/arvon? Miten hän ilmaisi sen?

5) Mihin vastaväitteisiin en onnistunut vastaamaan asiakkaan mielestä riittävän vakuuttavasti?

6) Mitä asiakas menetti? Menettikö tietoisesti? Ostaako hän joltakulta toiselta?

7) Sainko sovittua uuden tapaamisen? (Tai ainakin soittoajan?)

8) Mitä minun kannattaa huomioida jälkisoitossa?

9) Milloin uskon asiakkaan ostoikkuna olevan auki?

10) Mitä opin?

Juha Ahola
Vauhtipyörä.fi

Avainsanat: Juha Ahola, kauppa, myynti, myyntityö


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini