Blogin arkisto

Hyvä ja huono palvelu -kilpailu: "Hyvä olo siirtyy palveltavaan"

Share |

Perjantai 23.7.2010 - Kirjoituskilpailun satoa


”Ostaessani paikallisesta urheiluliikkeestä polkupyörän osaa poikani pyörään, myyjä väitti poikani itse rikkoneen osan – ennen kuin kerkisin ilmoittaa, ettei pyörää ole ostettu heiltä enkä yritä saada osaa takuuseen.”

 


Kommentit

28.7.2010 19:46  Topi

Tosi on. Suomalaisilla paljon oppimista palvelukulttuuriin.

4.8.2010 19:52  Hevimies

Mua taas vituttaa ravintolassa jos ruoka on ollu helvetin kallista eikä kovinkaan hääviä ja joku tulee kysyy että maistuiko. No sano sitten siinä että ei maistunut helevetin pahaa ja kallista en tuu toiste. Vai heitätkö valkoisen valheen ja tokaiset että joo oli se ihan jees.

5.8.2010 9:50  Siinähän se

E¤i siitä mitään vikaa ollut on semmonen yleisvastaus kyseiseen tapaukseen..

16.8.2010 7:01  Asiakaspalveluesimies

Toiset kuuluu asiakaspalvelualalle ja toiset ei kuulu.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini