Nordic Business Forumille vuoden keskisuomalainen markkinointiteko tunnustus12.12.2011
Yhdysvaltain entisen varapresidentin Al Goren tähdittämällä Tuottava vastuullisuus -seminaarilla Jyväskylää tunnetuksi tehnyt Nordic Business Forum äänestettiin vuoden 2011 keskisuomalaiseksi markkinointiteoksi. Jo kuudetta kertaa myönnettävä tunnustus jaettiin torstaina 8.12., Jykesin kansainvälisessä asiakasillassa. Markkinointitekoehdokkaita haettiin sekä Markkinointiviestinnän päivässä että sanomalehti Keskisuomalaisen web-sivuilla. MARK Keski-Suomen kokoama asiantuntijaraati valitsi tulleista ehdokkaista neljä yleisöäänestykseen. Marraskuussa järjestetyssä yleisöäänestyksessä voittajaksi nousi Nordic Business Forumin Tuottava vastuullisuus-seminaari 41,94 prosentilla kokonaisäänistä. Muut ehdokkaat olivat JJK Jyväskylä, Viherlandia sekä SynergiaKiekko. Palkinnon saamisen edellytyksenä on selkeästi tavanomaisen ylittävä toiminta tai suoritus, joka omalta osaltaan pyrkii kannustamaan yhä parempien ratkaisujen kehittämiseen. Kansainvälisen tason seminaari kiinnosti– Markkinointitekoraadin mukaan Nordic Business Forumin Tuottava vastuullisuus -seminaari oli kansainvälisen tason tapahtuma ja nuorten yrittäjien rohkea voimannäyte. Loppuunmyyty seminaari keräsi osallistujia ympäri Suomen. Seminaarikävijöiden lisäksi tapahtuma kiinnosti mediaa ja viritti omalta osaltaan elinkeinoelämää. Nordic Business Forum Oy:n nuoret yrittäjät toivat puheessaan vahvasti esille Jyväskylää ja näin markkinoivat myös Keski-Suomea, kertoo MARK Keski-Suomen puheenjohtaja Tiina Laapio. Tuottava vastuullisuus -seminaari sai hyvää palautetta ja ensi vuoden tapahtuman suunnittelu ja markkinointi on jo aloitettu. – Seminaarissa palautekyselyyn vastanneista 99,78 prosenttia kertoi, että olisi valmis suosittelemaan tapahtumaa myös muillekin. Vuonna 2012 Nordic Business Forumin puhujaksi saapuu muun muassa Sir Richard Branson, ja seminaarijärjestelyjä on kehitetty uusilla ideoilla jälleen valtavasti eteenpäin. Muun muassa verkostoitumismahdollisuuksiin ja vuorovaikutteisuuteen panostetaan vielä enemmän uusilla työkaluilla. Pienet asiat voivat vaikuttaa paljon jo ennestäänkin menestyksekkääseen kokonaisuuteen, kertoo Nordic Business Forumin toimitusjohtaja Jyri Lindén. Lähde: Nordic Business Forum |