Blogin arkisto

Nordic Business Forumille vuoden keskisuomalainen markkinointiteko tunnustus

Share |
12.12.2011

koko_porukka_nbf.jpg
Kuvassa koko Nordic Business Forumin henkilöstö yhdessä Tuottava vastuullisuus -seminaarin pääpuhujien Al Goren ja Les Brownin kanssa.

Yhdysvaltain entisen varapresidentin Al Goren tähdittämällä Tuottava vastuullisuus -seminaarilla Jyväskylää tunnetuksi tehnyt Nordic Business Forum äänestettiin vuoden 2011 keskisuomalaiseksi markkinointiteoksi. Jo kuudetta kertaa myönnettävä tunnustus jaettiin  torstaina 8.12., Jykesin kansainvälisessä asiakasillassa.

Markkinointitekoehdokkaita haettiin sekä Markkinointiviestinnän päivässä että sanomalehti Keskisuomalaisen web-sivuilla. MARK Keski-Suomen kokoama asiantuntijaraati valitsi tulleista ehdokkaista neljä yleisöäänestykseen. Marraskuussa järjestetyssä yleisöäänestyksessä voittajaksi nousi Nordic Business Forumin Tuottava vastuullisuus-seminaari 41,94 prosentilla kokonaisäänistä. Muut ehdokkaat olivat JJK Jyväskylä, Viherlandia sekä SynergiaKiekko.

Palkinnon saamisen edellytyksenä on selkeästi tavanomaisen ylittävä toiminta tai suoritus, joka omalta osaltaan pyrkii kannustamaan yhä parempien ratkaisujen kehittämiseen.

Kansainvälisen tason seminaari kiinnosti

– Markkinointitekoraadin mukaan Nordic Business Forumin Tuottava vastuullisuus -seminaari oli kansainvälisen tason tapahtuma ja nuorten yrittäjien rohkea voimannäyte. Loppuunmyyty seminaari keräsi osallistujia ympäri Suomen. Seminaarikävijöiden lisäksi tapahtuma kiinnosti mediaa ja viritti omalta osaltaan elinkeinoelämää. Nordic Business Forum Oy:n nuoret yrittäjät toivat puheessaan vahvasti esille Jyväskylää ja näin markkinoivat myös Keski-Suomea, kertoo MARK Keski-Suomen puheenjohtaja Tiina Laapio.

Tuottava vastuullisuus -seminaari sai hyvää palautetta ja ensi vuoden tapahtuman suunnittelu ja markkinointi on jo aloitettu.

– Seminaarissa palautekyselyyn vastanneista 99,78 prosenttia kertoi, että olisi valmis suosittelemaan tapahtumaa myös muillekin. Vuonna 2012 Nordic Business Forumin puhujaksi saapuu muun muassa  Sir Richard Branson, ja seminaarijärjestelyjä on kehitetty uusilla ideoilla jälleen valtavasti eteenpäin. Muun muassa verkostoitumismahdollisuuksiin ja vuorovaikutteisuuteen panostetaan vielä enemmän uusilla työkaluilla. Pienet asiat voivat vaikuttaa paljon jo ennestäänkin menestyksekkääseen kokonaisuuteen, kertoo Nordic Business Forumin toimitusjohtaja Jyri Lindén.

Lähde: Nordic Business Forum

11.08.2015Lakanneita yrityksiä enemmän kuin viime vuonna
10.08.2015Power Truck Show'ssa täynnä painavaa asiaa ja viihdettä
07.08.2015Heinäkuussa vähiten konkursseja neljään vuoteen
06.08.2015Fennovoiman kotimainen omistus yli 60 %:n - rakentamislupahakemuksen käsittely jatkuu
05.08.2015Rehn Skodan Transtech-kaupasta: Ratkaisu turvaa tärkeän osaamisen säilymisen Kainuussa
04.08.2015Ainutlaatuinen kansainvälinen kuljetusalan suurtapahtuma
30.06.2015Teknologiasta ikääntyneiden arkea
29.06.2015Toukokuussa 330 000 työtöntä työnhakijaa
24.06.2015Joka kymmenes suomalainen lomailee velaksi
23.06.2015Sano kyllä! -kampanja kannustaa työelämän uudistamiseen

Siirry arkistoon »