Blogin arkisto

Älä myy raakaa pullaa kypsänä

Share |

Keskiviikko 27.1.2010 klo 8.53 - Liisa Leppänen


Olipa kerran yritys, joka päätti petrata toimintaansa luomalla uuden, upean palvelun, jonka perusajatus saatiin tiivistettyä ymmärrettävään muotoon intensiivisen ideoinnin, aikaa vievien aivoriihien ja perinpohjaisen pohdinnan jälkeen.

Avainsanat: Liisa Leppänen, markkinointi, lanseeraus, tuotteistaminen


Kommentit

27.1.2010 15.38  PV

Joitain tuotteita on kyllä myyty myös menestyksekkäästi siten, ettei palvelu vielä valmiina, mutta sen valmistuttua se on ollut hyvää, erinomaista. Resurssit asian valmisteluun on silloin käytetty oikein. Tämä ei kaikilta onnistu, ovat yrittäneet matkia. Täytyy ottaa huomioon ala ja riskit toimivuudesta. Lääketeollisuuteenhan tämä ei oikein käy jo lakienkin takia muusta puhumattakaan.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini