Ota vaikuttamisen kaava menestyksesi avuksiKeskiviikko 19.6.2013 - Pasi Rahikka Mielenkiintoisen sisällön tuottaminen ihmisille, joita se kiinnostaa on vaikeampaa, kuin koskaan aiemmin. Olen aivan satavarma, että halusit minun sanovan helpompaa. Tekniikka on helpompaa. Voin luoda sisältöjä iPhonelleni (tai Androidille) joka ei ollut edes kuviteltavissa vielä niinkin vähän aikaa sitten, kuin 2007. Ja tästä huolimatta, samalla kun teknologia kehittyy, meidän kulutustottumuksemmekin kehittyvät. Siinä miten ihmiset ovat kanssakäymisessä keskenään on merkittäviä muutoksia. Anna kun kerron sinulle hieman lisää omasta kokemuksestani, jotta voit poimia itsellesi sopivat osat omaan käyttöösi. Meille sanotaan jatkuvasti, että sosiaaliset verkostot ovat kaikki kaikessa. Useimmille meistä, jotka olemme näihin verkkoihin uineet, joille näistä on ehkä ollut "hyötyä" hetken, näistä ei ole enää yhtä paljon hyötyä. Meitä kehoitettiin julkaisemaan juttuja YouTube:en. Ja vaikka itse vielä suosittelenkin tätä, kovinkaan monet ihmiset eivät siltikään sano, että "Wow! Saan paljon irti niistä jutuista, joita siellä teen." (Jotkut saavat.) Se mitä ajattelen seuraavaksi tulevan on sen selvittäminen miten mediamarkkinoinnin hienonhieno tasapaino ja vaikuttavuus saadaan toimimaan yhdessä. Jaan hieman omaa reseptiäni, jos se sopii sinulle. IHMISBISNEKSEN LÄHESTYMISTAPA UUTEENMEDIAAN (Chris)
MITÄ ON MUUTTUNUT VUODESSA - LÄHES KAIKKI
MITÄ SINÄ VOIT OTTAA TÄSTÄ ITSELLESISinä voit itse päättää mitä tästä reseptistäni otat omaan ja yrityksesi käyttöön, mutta tässä se mitä minä ajattelen.
Palapelin kokoaminen on hauskaa. Oikeasti. Tästä syystä kirjoitin Julien Smithin kanssa The Impact Equation -kirjamme. Vai mitä luulet? ~ The New Media Puzzle-The Impact Equation, Chris Brogan ~ Pasi Rahikka Pasi Rahikka on perheellinen surffausta rakastava ratkaisu- ja palvelumyynnin ekspertti Lohjalta. Hän on menestynyt urallaan lukuisissa eri myynnin ja myynnin kehityksen tehtävissä. Pasi on saanut kiitosta aurinkoisena ja energisen innostavana asiansa osaavana ammattilaisena, jolla on käytännön kokemusta ja menestystä useilta eri toimialoilta sekä kuluttaja- ja yritysmyynnistä että myös yrittäjänä. Hänen positiivinen ja ennakkoluuloton asenteensa ongelmien ratkaisuun yhdistettynä käytännön osaamiseen ja tekemiseen ovat keskeisiä elementtejä, joiden avulla hän voi auttaa yrityksiä myymään enemmän. Pasi osaa myös sosiaalisen liiketoimintamedian valjastamisen myyntiä aikaansaavaksi työkaluksi. Pasin värikäs blogi toimii monille inspiraation ja käytännön työkalujen lähteenä. |
Avainsanat: Pasi Rahikka, esiintyminen, esitys, uusimedia, sosiaalinen media |