Blogin arkisto

Yritykset saavat palautetta ja reklamaatioita - valituksen tasot

Share |

Keskiviikko 2.3.2022 - Juha Ahola


juhaahola.jpgTaso 1: VALITUS YRITYKSELLE

Asiakkaat ilmaisevat asiansa ja puhuvat huonosta kokemuksestaan suoraan myyjälle, vähittäiskauppiaalle, tuottajalle tms.

Tämä on paras mahdollinen vaihtoehto, kenelle valittaa, koska tällöin tuotteen/palvelun tarjonnut yritys saa mahdollisuuden reagoida asiaan esim jollakin seuraavista tavoista:

Avainsanat: Juha Ahola, palaute, asiakaspalaute, valitus, reklaamatio


Kommentit

10.6.2016 16.25  Tuomas

Ainakin verkkokauppoista jaetaan paljon palautetta "valittamalla" muille ihmisille.

Useasti homma menee vieläpä niin, että huonoista kokemuksista kerrotaan herkästi, mutta hyvistä ei.

29.12.2016 15.58  Allu

Loistava kirjoitus! Fakta on vanha, mutta hyvä. Asiakas on aina oikeassa.

22.4.2022 14.01  AP

Kiitos!

22.4.2022 14.01  AP

Kiitos!


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini