Blogin arkisto

Yritykset saavat palautetta ja reklamaatioita - valituksen tasot

Share |

Keskiviikko 2.3.2022 - Juha Ahola


juhaahola.jpgTaso 1: VALITUS YRITYKSELLE

Asiakkaat ilmaisevat asiansa ja puhuvat huonosta kokemuksestaan suoraan myyjälle, vähittäiskauppiaalle, tuottajalle tms.

Tämä on paras mahdollinen vaihtoehto, kenelle valittaa, koska tällöin tuotteen/palvelun tarjonnut yritys saa mahdollisuuden reagoida asiaan esim jollakin seuraavista tavoista:

Avainsanat: Juha Ahola, palaute, asiakaspalaute, valitus, reklaamatio


Kommentit

10.6.2016 16:25  Tuomas

Ainakin verkkokauppoista jaetaan paljon palautetta "valittamalla" muille ihmisille.

Useasti homma menee vieläpä niin, että huonoista kokemuksista kerrotaan herkästi, mutta hyvistä ei.

29.12.2016 15:58  Allu

Loistava kirjoitus! Fakta on vanha, mutta hyvä. Asiakas on aina oikeassa.

22.4.2022 14:01  AP

Kiitos!

22.4.2022 14:01  AP

Kiitos!


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini