Niilon menetelmä kilpailun voittamiseenMaanantai 22.12.2014 - Heikki Luoma Tutustuin Niiloon ollessamme yhdessä Kolkatassa Intiassa. Teimme yhdessä tarjouksen automaatiojärjestelmästä saksalaisten ja venäläisten kanssa. Tuolla matkalla Niilo sai tarpeekseen Intiasta ja hän siirtyi toisen yrityksen palvelukseen. Sattumalta monia vuosia myöhemmin tapasin Niilon lentokoneessa. Hän sanoi olevansa myyntiryhmän esimies ja sitten hän kertoi tarinan. Niilon yritys hävisi paljon kauppoja kilpailijoille, joiden tuotteet eivät olleet yhtään parempia. |
2 kommenttia . Avainsanat: asiakaskontakti, kaupan päättäminen, kauppaan vaikuttavat henkilöt, kilpailu, kontaktirajapinta, määrä, myynti, strateginen myynti, tarjous |