Blogin arkisto

Uusi titteli: asiakaspakoilupäällikkö

Share |

Keskiviikko 25.2.2009 klo 8.00 - Maria Lehtiniemi


Etsin kuumeisesti tiettyä tuotetta ja vihdoin sain selville liikkeen, josta sen mahdollisesti löytäisi. Kyseessä oli hieman erikoisempi, melko tekninen laite. Porhalsin innoissani liikkeeseen, etsin omatoimisesti kyseisen tuoteryhmän ja sukelsin hyllyjen kätköihin. Skannattuani hyllyköt vasemmalta oikealle, oikealta vasemmalle, alhaalta ylös ja ylhäältä alas en kuitenkaan löytänyt kyseistä vimpainta. Tuotelapun kyllä löysin hyllyn reunasta, mutta siinäkään ei mainittu hintaa.

Avainsanat: asiakas, asiakaspalvelu, asiakaspalvelupäällikkö, myyjä, myyntityö


Kommentit

25.2.2009 17.57  Palvelu Suomessa ???

Tämähän on niin taas kerran, että Suomessa ei ole palvelua kuin hyvin harvoin.

26.2.2009 10.54  Onnekas

Isoissa jättikaupoissa myyjiä saa vainukoirien kanssa etsiä, mutta pienemmissä liikkeissä palvelu yleinsä pelaa.Tosin hinnat ovat hieman kalliimmat, mutta usein se on sen arvoistakin.

27.2.2009 0.17  autokauppa

Valitettavasti asiakaspakoilupäällikkö ja asikaspakoilijat ovat niin vanha ilmiö kuin kauppaketjut. Ei yrittäjävetoisessa pk-yrityksessä näin voi olla. Mutta kun voi. Katsastakaapa esim. tyypillinen vanhan polven autokauppa. Joku myyjä vaivautuu tulemaan katsastamaan renkaanpotkimistasi, jos siltä tuntuu. Tosin meno on muuttunut isommissa kaupoissa ja nykyään paikoissa on "sisäänheittäjä" oven tuntumassa :)

2.3.2009 18.49  mökitön

Tuntuu olevan totuuden kertomien hirsirakentamisessakin olevan niin helevetin vaikeeta suomalaiselle kauppiaalle, että tilaan kohta venäjältä niin saan saman paskan halvemmalla.
Tuote sisältöä ei kyetä tarkkaan määrittämään ja mitään hintaa ei kokonaisuudelle ole. Laadusta ja osaavasta myyntityöstä ei ole tietoakaan joka helpottais asiakkaan ostopäätöstä.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini