Kohenna mediapeittoaTorstai 26.6.2014 - Pasi Rahikka By Chris Brogan
Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. By Chris Brogan Voisit olla oman alueesi reportteri, siinä teollisuudessa, jota suurimman osan ajastasi palvelet. Sen sijaan, että olet markkinoijana ja omistajana-joka-teeskentelee-markkinoijaa -roolissasi, voisit vallan mainiosti tehdä töitä laajemman medianäkyvyyden eteen. Ihan vain ajatuksena. Tässä Ohjeita Mediapeiton ParantamiselleJos kysyisin Joe Sorgelta ketä ovat tunnetuimpia nimiä Milwaukeen ravintolaskenessä hän osaisi varmasti kertoa sen minulle. Jos kysyisin häneltä toimialaan vaikuttavista uusista jutuista, hän osaisi kertoa myös tästä aiheesta.
Hän on kaikenlisäksi tehnyt mediaa aiemminkin, joten hän voisi vallanmainiosti päättää lanseeraavansa Milwaukee Restauranteur -julkaisun ja toimia saman alueen äänitorvena laajemminkin. Becky McCray, Sheila Scarborough, ja Leslie McLellan kertovat ideoitaan turistibisnekesssä. He jakavat uutisia ja ideoita tämän sektorin jutuista ja luonnollisesti heillä on myös jotain myytävää. Pohjimmiltaan tämä on aika yksinkertainen juttu. Tämä ei tietysti ole aivan näin helppoa tai takuuvarmaa, joten tässä pari ajatusta, jotka voivat olla avuksi. Kuvitellaan, että laitat pystyyn verkkosivuston ja/tai uutiskirjeen, joka kertoo sen alan jutuista, jolla toimit.
Tämä samainen tapa toimii kaikissa muissakin liiketoiminnan mahdollisuuksissa, esimerkkinä vaikkapa Kalifornian vuoden asianajaja Mitch Jackson, joka julkaisee omaa viestintäopastaan kaikille, samalla kertoen monista mahdollisuuksista, joita hänen oma toimialansa tarjoaa, sellaisille kuten The Franchise King, Joel Libava, joka kertoo juttuja fränkkärimaailmasta. Ja Tässä MyymimyyKohtelen kaikkia, jotka tilaavat uutiskirjeeni sisäpiiriläisinä. Tänään on paras mahdollinen päivä. Jos olet jo uutiskirjeeni tilaaja, se johtuu siitä, että seuraava uutiskirjeeni on jo matkalla sinun suuntaasi. Jos taas et vielä ole uutiskirjeeni tilaajana, parhaus tulee siitä, että voit tilata sen, ILMAISEKSI. Easy cheesy. Haluatko kertoa toimialasi juttuja? Minusta tämä on suurimman osan aikaa erittäin hyvä idea (omine rajoituksineen tietysti).
Pasi Rahikka Pasi Rahikka on perheellinen surffausta rakastava ratkaisu- ja palvelumyynnin ekspertti Lohjalta. Hän on menestynyt urallaan lukuisissa eri myynnin ja myynnin kehityksen tehtävissä. Pasi on saanut kiitosta aurinkoisena ja energisen innostavana asiansa osaavana ammattilaisena, jolla on käytännön kokemusta ja menestystä useilta eri toimialoilta sekä kuluttaja- ja yritysmyynnistä että myös yrittäjänä. Hänen positiivinen ja ennakkoluuloton asenteensa ongelmien ratkaisuun yhdistettynä käytännön osaamiseen ja tekemiseen ovat keskeisiä elementtejä, joiden avulla hän voi auttaa yrityksiä myymään enemmän. Pasi osaa myös sosiaalisen liiketoimintamedian valjastamisen myyntiä aikaansaavaksi työkaluksi. Pasin värikäs blogi toimii monille inspiraation ja käytännön työkalujen lähteenä. |
Avainsanat: Pasi Rahikka, media, mediapeitto, viestintä, reportteri |