Blogin arkisto

Jos asiakaslähtöisyydestä on paljon hyötyä, niin miksi yritykset eivät sitten toteuta sitä? Osa 1

Share |

Torstai 22.1.2015 - Harkki Karkkila


harrikarkkila.jpgJim Collins toteaa kirjassaan ’Good to Great’ (21), että hyvä on erinomaisen pahin vihollinen – aivan liian usein yrityksessä hykerrellään tyytyväisyydestä ja lopetetaan kehittäminen, kun saadaan hyvää palautetta – eikä siis enää tavoitella erinomaisuutta. Ja kuitenkin vasta erinomaisuus muuttaa asiakkaan ostokäyttäytymistä yritykselle suosiolliseen suuntaan.

Avainsanat: Harkki Karkkila, asiakaslähtöisyys, johtaminen, esimiestyö


Kommentit

22.1.2015 7.17  Juha K

Koska Suoimessa on verottaja ja valtaisa byrokratia, niin ei edes ehdi kun täytyy hoitaa muuta sekä hengissä pysymistä.
Vain suuremmat ja erityisen taitavat pystyvät tai ne jotka muuttavat pois.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini