Blogin arkisto

Myynnin kolme kivijalkaa määrä - laatu - suunta -> missä sinulla on parantamisen varaa juuri nyt?

Share |

Perjantai 23.1.2015 - Juha Ahola


juhaahola.jpgMÄÄRÄ

Mitattavia määriä ovat mm.

  • puhelut
  • käynnit
  • puheaika
  • päätökset
  • kaupat
  • ostoprosentti

Myyjä, jolla myyntitaito on heikko, mutta kontaktien määrä korkea, yltää määrällä parempaan tulokseen kuin taitava myyjä vähillä kontakteilla. Ahkeruus palkitaan! Ahkera voittaa laiskan!

Avainsanat: Juha Ahola, asiakassuuntaus, laatu, myyntisuuntaus, määrä, suunta


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini