Blogin arkisto

Onko yrittäjällä varaa olla vastaamatta puhelimeen?

Share |

Torstai 11.12.2008 klo 8.00 - Maria Lehtiniemi


Itseäni ihmetyttää, miten usein yritykseen soittaessani yhteydenottoyritykseeni vastata laisinkaan. Miten kummassa yrittäjällä oikeasti on varaa olla vastaamatta puhelimeen tai saapuneisiin sähköposteihin?

Avainsanat: yrittäminen, yrittäjä, yritys, asenne, toimittaja, asiakaspalvelu, asiakas, asenne


Kommentit

17.12.2008 15.58  Festina Lente

Oletpa sitten yrittäjä tai palkollinen, niin itsekkyys ja välinpitämättömyys kusee nilkoille ennen pitkää. Kuviot ovat NIIN pienet meillä, että ei luulisi olevan kenelläkään varaa jättää vastaamatta pyyntöihin tai olla olematta paikalla jos on sovittu tapaaminen. Ja mihin hittoon kaikilla on mukamas kiire? Konkurssiinko?

17.12.2008 16.04  Ilman jarrujaa

Yleensä ilman jarruja helvettiin ?

21.12.2008 4.33  sivustot

Kannattaa muuten oikeasti tallettaa puhelimeensa tavalla tai toisella _edes_ asiakkaidensa kaikki numerot ja lisäksi potentiaalisten asiakkaiden. Itse kirjoitan puhelimeen tulleet tuntemattomat numerot ylös ja annan jollekin assistentille joka käy niistä _jokaisen_ läpi. Uskon että näin välittyvä kuva yrityksestä on huomattavasti parempi ja eiköhän tuolla konstin ole pari ylimääräistä liidiäkin tullut.

22.12.2008 13.44  Myyntiedustaja, Tampere

Vastaamattomuus on niin yleistä nykyään, että saan itse useasti asiakkailta kiitosta nopeasta yhteydenotosta mm netin kautta tuleviin tarjouspyyntöihin. Vastaan kaikkiin tiedusteluihin 24 h sisällä, eli IHAN NIIN KUIN NORMAALISTI PITÄÄKIN!!! Eipä ole siis palvelurima kovin korkealla yleisellä tasolla tämän perusteella.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini