Blogin arkisto

Rookie-tason munaus mainonnassa jättää kertomatta...

Share |

Perjantai 22.11.2013 - Juha Ahola


juhaahola.jpgTein vastikään rekrymainoksen A4:lle copy-paste-menetelmällä kotisivuiltamme. Asettelin muutaman kuvan vielä houkuttimeksi, ja mainos oli valmis. Siitä tuli ihan ok:n näköinen.

Eilen vaimoni katsoi kyseistä rekrymainosta vänkärin paikalla autossa, ja vilkaisin itse sitä noin sekunnin ajan. Oivalsin samantien, että mainoshan on aivan luokattoman tasoinen yhdestä syystä. Selvästi markkinointiviestinnän alkeet olivat unohtuneet mainosta tehdessä.

Markkinointiviestinnässä ei nimittäin riitä, että viestistä (mainoksesta) selviää, MITÄ viestii, vaan aivan keskeisessä roolissa on myös, KUKA viestii.

Avainsanat: Juha Ahola, yrittäminen, rekrytointi, markkinointi, markkinointiviestintä, mainostaminen, case


Kommentit

22.11.2013 9.02  Kalevi

Tein itse, säästin.

22.11.2013 10.41  AP

Heh heh

5.11.2023 15.05  Meiju

Kiitos Juha kirjoituksestasi, jaat siinä hyviä ajatuksia kuinka viimeistelytyöt mainoksiin on tehtävä huolella. Muistan muuten hyvin juuri tuon, kuinka isoisäni vastusti tosi paljon kännykän käyttöä ja nykyään käyttää sitä ihan muina miehinä. Kiitos muistutuksesta aina ollaan tarkkoja kuka viestii.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini