Näin teet itsestäsi kiireisen, mutta samalla olet peevelin aikaansaamaton!Perjantai 29.11.2013 - Juha Ahola Tekemällä hitaasti päätöksiä ja muuttamalla niitä nopeasti pidät huolen, että olet jatkossakin kiireinen, stressaantunut, etkä saa aikaiseksi juuri mitään. Toisille niin yksinkertaiset ja helpot hoidettavat asiat paisuvat käsissäsi monisäikeisiksi asioiksi, joissa tarvitaan kontaktia useiden ihmisten kanssa useaan kertaan. Katellaan, soitellaan… (ei hyvää päivää!!)Odotatko esimerkkejä ärsyttävän, hyökkäävän, syyllistävän ja pessimistisen aloituskappaleen tueksi? Uskotko, jos sanon, että monille pelkän rahan siirtäminen tililtä tilille saattaa aiheuttaa monta puhelua, useamman tekstiviestin tai Facebook-chätin, uusia yhteydenottoja samoille henkilöille, rahan konkreettista viemistä paikasta toiseen, tapaamisia ja aikataulujen synkronointia. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Juha Ahola, yrittäminen, case, asenteet, päätöksenteko, vastuu |
Rookie-tason munaus mainonnassa jättää kertomatta...Perjantai 22.11.2013 - Juha Ahola Tein vastikään rekrymainoksen A4:lle copy-paste-menetelmällä kotisivuiltamme. Asettelin muutaman kuvan vielä houkuttimeksi, ja mainos oli valmis. Siitä tuli ihan ok:n näköinen. Eilen vaimoni katsoi kyseistä rekrymainosta vänkärin paikalla autossa, ja vilkaisin itse sitä noin sekunnin ajan. Oivalsin samantien, että mainoshan on aivan luokattoman tasoinen yhdestä syystä. Selvästi markkinointiviestinnän alkeet olivat unohtuneet mainosta tehdessä. Markkinointiviestinnässä ei nimittäin riitä, että viestistä (mainoksesta) selviää, MITÄ viestii, vaan aivan keskeisessä roolissa on myös, KUKA viestii. |
3 kommenttia . Avainsanat: Juha Ahola, yrittäminen, rekrytointi, markkinointi, markkinointiviestintä, mainostaminen, case |