Blogin arkisto

Hinnan määrittely on vaikeaa, jos et ymmärrä 60-35-5 -sääntöä

Share |

Perjantai 6.11.2015 - Juha Ahola


juhaahola.jpgHinta on vahva tekijä tuotteessa (=tuote/palvelu). Joku vertailee tuotteen hintaa kilpailijoiden tuotteisiin, joku suhteessa sen valmistus-/tuotantokustannuksiin ja joku miettii, mitä arvoa tuote tuottaa jne. Tulokulmia on monenlaisia. Myyjänä on kuitenkin huomioitava se, että kaikkia ei vain kertakaikkiaan voi miellyttää. Toisilla on enemmän rahaa kuin toisilla, toiset ovat herkempiä käyttämään rahaa. Rahakäsityksiä on niin monenlaisia.

Avainsanat: Juha Ahola, hinnoittelu, hinta, kustannus


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini