Henkilökuntaa ei kiinnostaKeskiviikko 26.10.2011 - Olli Linjala Kun yrityksen koko henkilökunnalle tarjotaan mahdollisuutta löytää ajatuksia oman työyhteisönsä taloudellisen ja henkisen hyvinvoinnin kehittämiseen, vaikka aivan ilmaiseksi, niin vastauksena usein on, että porukka ei kiinnostunut asiasta. Kenen pitää silloin katsoa peiliin - ja pitkään?
|
Avainsanat: Olli Linjala, henkilökunta, kehittäminen, työyhteisö, johtajuus, esimies, kuunteleminen, kannustus, luottamus, hyvinvointi, kielteisyys, onnistuminen, johtamistaito |
|
27.7.2009 16.40
Kenen pitää johtaa?
Myyjänhän pitäisi johtaa itse itseään. Tietysti jos ei anneta edes työkaluja niin ymmärrän. |
28.7.2009 10.24
Kohta entinen myyntimies-
Vuodatukseen voisi lisätä vielä alan mainetta pilaavat bruttoprovisio yms. firmat joissa riski työnnetään työntekijälle! |
28.7.2009 11.37
Pauli Vuorio
Tuija Rummukainen on kirjoittanut kirjat Huppumyyjien ominaisuudet ja tositarinoita sekä huippumyyjä. |
28.7.2009 13.54
Kohta entinen myyntimies-
Kirja löytyy hyllystä useaan kertaan luettuna ja sinun kirjasi ostan seuraavaksi! |
3.8.2009 13.02
JK
Syitä pahoinvointiin ja huonoihin tuloksiin löytyy niin sysistä kuin sepistäkin. Vaikka henkilöstö olisi kuinka motivoitunut ja kiinnostunut kehittämään yritystä yhdessä, niin eipä se paljon auta jos johto hankaa vastaan. Ja toisinpäin tietysti myös, paha on johdon nostaa yhteishenkeä, jos työntekijöillä ei ole siihen halua. Asenteista kai siinä aina on kyse. |
26.10.2011 11.11
Hevimies
Eräs yhtiö jossa on 2 kertaa vuodessa YT neuvottelut. |
26.10.2011 11.36
Pauli Vuorio
On huono juttu, että koulutus tai muu tilaisuus järjestetään työntekijän muutoin ollessa vapaana, eli hänen vapaa-ajalleen. |
3-vuotta teknistämyyntiä, 2 työnantajaa ja taas työpaikanvaihto mielessä, koska kukaan ei tosiaan johda, saatikka osaa johtaa!!?
Onko tämä joku myyntialan ongelma? Pesiytyykö myynnin johtoon kaikki taidottomat luuserit joille oman egon pönkitys on tärkeintä! Ennen ison N:n palveluksessa ja tällästä paskaa ei tarvinnut kestää koskaan!!
En ihmettele että ei myyntiala kiinnosta kun asenteet ja käytännöt työntekijää kohtaan ovat mitä ovat !!
Kohta entinen myyntimies-