Blogin arkisto

Aloittavan yrittäjän artikkelisarja: osa 4 - Markkinointi

Share |

Torstai 28.3.2013 - Reino Meriläinen, Antti Korpela, Ilkka Happonen


Kun yritys perustetaan, ei siitä tiedä yleensä kuin aloittavan yrittäjän lähipiiri. Tietoisuutta tulee kuitenkin pian kasvattaa, jotta uudessa yrityksessä on edellytyksiä tehdä myyntiä. Laajassa mittapuussa tätä tietoisuuden lisäämistä ja myynnin edellytyksien luomista voidaan pitää markkinointina.

Avainsanat: aloittava yrittäjä, yritys, yritystoiminta, yritysidea, viestintä, markkinointi


Kommentit

28.3.2013 7.36  AP

Yhtä hyvin markkinointisijoituksen voi menettääkin 100% kuin saada palautetta, jolla saa tuottoa. Tämä on hyvä muistaa. Riski on aina olemassa.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini