Blogin arkisto

Näin laadit hyvän myyntikirjeen

Share |

Maanantai 24.2.2014 - Heikki Luoma


heikkiluoma.jpgHyvä myyntikirje on sellainen, jonka vastaanottaja huomaa ja lukee. Huono on tietysti sen vastakohta: vastaanottaja ei noteeraa eikä lue sitä.

Hyvän myyntikirjeen ei tarvitse myydä jokaiselle ollakseen hyvä. Yleensä riittää että kirjeen avulla löytyy sellaisia asiakkaita, jotka tarvitsevat tuotettasi tai palveluasi nyt juuri. Se on hyvä asia, ettet saa turhia kiinnostuneita, jotka vain kuluttaisivat aikaasi, eivätkä kuitenkaan ostaisi mitään.

Avainsanat: Heikki Luoma, konseptimyynti, konsultatiivinen myynti, markkinointi, markkinointikirje, myyminen, myynnin suunnittelu, myyntikirje, myyntiprosessi


Kommentit

24.2.2014 20.16  Setämies

Eli AIDA kaavaa mukaillen...

24.2.2014 20.16  Setämies

Eli AIDA kaavaa mukaillen...

24.2.2014 20.16  Setämies

Eli AIDA kaavaa mukaillen...

25.2.2014 9.57  Pentti

@Setämies: No niinpä tuossa tekstissäkin todettiin.

Tämä on hyvä kirjoitus. Huono viestintä on hyvin yleistä, törmään päivittäin sekaviin ja huonosti jäsenneltyihin viesteihin. Vähintä mitä voi tehdä, on lukea kirjoittamansa teksti huolella läpi. Kieli- ja kirjoitusvirheet syövät lähettäjän uskottavuutta ja ennen kaikkea vaikeuttavat viestin ymmärtämistä.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini