Dynamiikkaa hinnoitteluun - sehän on puhdasta kysynnän ja tarjonnan lakia!Perjantai 11.10.2013 - Juha Ahola
VR on toiminut vuodesta jo 1800-luvun loppupuoliskolta alkaen ja on tätä nykyä iso logistiikkakonserni. Kyseessä ei ole siis mikään pieni yritys, joka olisi ketterä tekemään muutoksia palvelukonseptiin ja hinnoittelumalliin äkillisesti. Toki VR:llä on ollut viime vuosina tiettyjä haasteita, joista media jaksaa kyykyttää, mutta mikä itselleni pistää silmään on dynaamisen hinnoittelun ymmärrys ja toimeenpano. Miksi sitten PK-sektorilla ja etenkin pienissä yrityksissä ei ymmärretä käyttää dynaamista hinnoittelua? |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Juha Ahola, hinnoittelu, kysyntä, tarjonta, dynaaminen hinnoittelu |