Blogin arkisto

Sisältömarkkinointi, miten löydät siihen aikaa?

Keskiviikko 14.1.2015 - Anja Kadziolka

anjakadziolka.jpgSisältömarkkinointi aiheuttaa tuskaa pienelle yrittäjälle, jolla aika on muutenkin kortilla. Mutta miten tuskalta voisi välttyä?

Tuskin on olemassa yrittäjää, joka ei olisi joskus ahdistunut siitä, kuinka hänen "pitäisi" muistaa kirjoittaa blogiinsa ja "pitäisi" tuottaa sisältöä sosiaaliseen mediaan. Tässä artikkelissa kerron neljä syytä miksi sisältömarkkinointi on tärkeää ja neljä keinoa toteuttaa sitä järkevästi.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Anja Kadziolka, markkinointi, sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi on muotia nyt ja jos mietit sisältömarkkinoijaksi ryhtymistä niin lue tämä ensin

Maanantai 14.7.2014 - Heikki Luoma

heikkiluoma.jpgKerron miten sisältömarkkinoinnilla saa tuloksia. Tuloksilla tarkoitan myyntiä ja tilauksia. Niistähän loppujen lopuksi on kyse.

Usein markkinoinnin yhteydessä puhutaan tunnettuuden kasvattamisesta. Taustalla on ajatus, että yrityksen ollessa tunnettu, asiakkaat muistavat ottaa yritykseen yhteyden, tai ostaa yrityksen tuotemerkkiä, kun asiakkaalle syntyy tarve.

Se pätee edelleen.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Heikki Luoma, sisältömarkkinointi, myyjät, haastajamyynti

Mitä yhteistä on leirinuotiolla ja sisältömarkkinoinnilla

Keskiviikko 1.5.2013 - Pasi Rahikka

pasirahikka.jpgHyvää huomenta vain!! Tänään mennään vesilinjalla. Olen 30 päivän puhdistuksella, ja se tarkoittaa sitä, että ei kahvia, eikä teetä. Ja wau mikä ero! Kofeiinipäänsäryt olivat suhteellisen kivuliaita alussa, mutta nyt olen päässyt niistä jo ylitse. Entä sinä, mitä kuuluu?

Kun olin nuorempi olin partiossa ja lippukuntani oli tosi aktiivinen. Teimme paljon kaikkia ulkojuttuja ja opin miten meloa ja kiipeillä vuorilla, miten tehdään solmuja ja suunnistetaan. Olennainen osa tätä kokemista oli leirinuotiolla. Oletko sinä ollut koskaan leirinuotiolla, tiedätkö mistä puhun?

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: Pasi Rahikka, markkinointi, sisältö, sisältömarkkinointi