Pk-yrityksen pahin nettivirheMaanantai 27.4.2015 - Heikki Luoma
Käytännössä monet pk-yritykset hukkaavat mahdollisuuksiaan myydä ja markkinoida yhden varsin yksinkertaisen asian vuoksi. Niillä on liian vähän sisältöä. On yrityksiä, joiden sivut koostuvat lähes vain ranskalaisista viivoista eli bullit pointseista. Juuri muuta ei ehkä sivuilla olekaan. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Heikki Luoma, google, haku, kotisivut, liidien generointi, lyhyt, markkinointi, netti, pitkä, sisältö, teksti, uusasiakashankinta, vierailija |
Sisältömarkkinointi, miten löydät siihen aikaa?Keskiviikko 14.1.2015 - Anja Kadziolka
Tuskin on olemassa yrittäjää, joka ei olisi joskus ahdistunut siitä, kuinka hänen "pitäisi" muistaa kirjoittaa blogiinsa ja "pitäisi" tuottaa sisältöä sosiaaliseen mediaan. Tässä artikkelissa kerron neljä syytä miksi sisältömarkkinointi on tärkeää ja neljä keinoa toteuttaa sitä järkevästi. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Anja Kadziolka, markkinointi, sisältömarkkinointi |
Sisältömarkkinointi on muotia nyt ja jos mietit sisältömarkkinoijaksi ryhtymistä niin lue tämä ensinMaanantai 14.7.2014 - Heikki Luoma
Usein markkinoinnin yhteydessä puhutaan tunnettuuden kasvattamisesta. Taustalla on ajatus, että yrityksen ollessa tunnettu, asiakkaat muistavat ottaa yritykseen yhteyden, tai ostaa yrityksen tuotemerkkiä, kun asiakkaalle syntyy tarve. Se pätee edelleen. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Heikki Luoma, sisältömarkkinointi, myyjät, haastajamyynti |
Mitä yhteistä on leirinuotiolla ja sisältömarkkinoinnillaKeskiviikko 1.5.2013 - Pasi Rahikka
Kun olin nuorempi olin partiossa ja lippukuntani oli tosi aktiivinen. Teimme paljon kaikkia ulkojuttuja ja opin miten meloa ja kiipeillä vuorilla, miten tehdään solmuja ja suunnistetaan. Olennainen osa tätä kokemista oli leirinuotiolla. Oletko sinä ollut koskaan leirinuotiolla, tiedätkö mistä puhun? |
1 kommentti . Avainsanat: Pasi Rahikka, markkinointi, sisältö, sisältömarkkinointi |