Miten asiakasrajapinnassa toimivat generoisivat enemmän liidejä?Maanantai 29.7.2013 - Heikki Luoma
Usein halutaan, että asiakasprojekteissa toimivat konsultit generoisivat liidejä yritykselle ja uskotaan, että pelkkä puhuminen johtaa siihen, että konsultit alkavat generoida liidejä. Kun näin ei tapahdukaan turhaudutaan, joka voi johtaa siihen, että onnistumista pidetään toivottomana. Kannattaa sen sijaan miettiä, ovatko käytetyt keinot oikeita. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Heikki Luoma, asiakasrajapinta, asiakassuhde, esimiestyö, innostaminen, johtaminen, liidien generointi, liidigenerointi, myynnin suunnittelu, myynti, myyntiprosessi, toteutus |
Aristeletko pyytää suosituksia ja lausuntoja?Maanantai 8.4.2013 - Heikki Luoma
Miksi eivät? Uskon että yleisin syy on se, että henkilöt joiden tehtävä olisi pyytää suosituksia, eivät halua pyytää. Syy miksi he eivät pyydä on, että he tietävät, että asiakas pistää oman maineensa peliin, jos asiakas suosittelee myyjää. Asiakassuhdehan saattaa epäonnistua ja suosituksen saanut alkaa kantaa kaunaa suosittelijalle. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Heikki Luoma, asiakaslähtöinen, asiakaslähtöisyys, asiakaslausunto, asiakasreferenssi, asiakassuhde, asiakkaan suositus, markkinointi, myyminen, myynti |
Asiakassuhteen rakentajat myyvät heikostiMaanantai 12.11.2012 - Heikki Matias Luoma
Itse asiassa he ovat kaikkein heikoimpia (Dixon, Adamson: The Challenger Sale). Ristiriita selittyy myyjien tavasta toimia. Siitä miten he ovat käsittäneet ja ymmärtäneet asiakassuhteen rakentamisen ja myymisen. Hyvä asiakassuhde on tulos. Se on seuraus hyvästä myyntityöstä. |
1 kommentti . Avainsanat: Heikki Luoma, markkinointi, myynti, myyminen, asiakassuhde |