Liidigeneroinnin menetelmiäMaanantai 26.1.2015 - Heikki Luoma
Oli miten oli, yritys ei tuota voittoa, ellei se saa hankittua asiakkaita, mikä pakottaa jokaisen, pienestä yhden miehen ja tietokoneen yrityksestä isoon kansanväliseen korporaatioon hankkimaan asiakkaita voidakseen tuottaa voittoa, josta osan voi jakaa yrityksen omistajille. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Heikki Luoma, asiakashankinta, liidien hankinta, liidigenerointi, sisällön tuottaminen, sosiaalinen media, uusasiakashankinta |
Miten asiakasrajapinnassa toimivat generoisivat enemmän liidejä?Maanantai 29.7.2013 - Heikki Luoma
Usein halutaan, että asiakasprojekteissa toimivat konsultit generoisivat liidejä yritykselle ja uskotaan, että pelkkä puhuminen johtaa siihen, että konsultit alkavat generoida liidejä. Kun näin ei tapahdukaan turhaudutaan, joka voi johtaa siihen, että onnistumista pidetään toivottomana. Kannattaa sen sijaan miettiä, ovatko käytetyt keinot oikeita. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Heikki Luoma, asiakasrajapinta, asiakassuhde, esimiestyö, innostaminen, johtaminen, liidien generointi, liidigenerointi, myynnin suunnittelu, myynti, myyntiprosessi, toteutus |