Helppo käytännön vinkki hakukonenäkyvyyden parantamiseksi: sivuston sisäiset linkitKeskiviikko 12.1.2022 - Vesku Nippala Haluatko oppia käytännöllisen vinkin, jota nettisivujen ylläpitäjänä, bloggaajana tai sisällöntuottajana voit helposti tehostaa nettisivujesi hakukonenäkyvyyttä? Hyödynnä sivuston sisäisiä linkkejä. Sivuston sisäiset linkit ovat linkkejä, jotka johtavat saman sivuston muihin sivuihin. Usein hakukoneoptimoinnin yhteydessä puhutaan backlinkeistä, jotka johtavat muilta sivustoilta omalle sivustolle. Ne välittävät sivustolle auktoriteettia ja uusien linkkien hankinta onkin yksi keskeinen hakukoneoptimoinnin osa-alue teknisen hakukoneoptimoinnin ja sisällön kehittämisen ohella. Verkkosivuston sisäiset linkit eivät puolestaan kasvata verkkosivuston auktoriteettiä, mutta ne välittävät sitä sivuston sisällä eteenpäin muille sivuille. Jos sisäisiä linkityksiä ei olla hoidettu kunnolla, ei auktoriteetti myöskään välity optimaalisesti niille tärkeille sivuille, joiden haluttaisiin näkyä hakukoneissa. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Hakukoneet, markkinointi, löydettävyys, liidit, Google, hakutulokset |
Henkilöarvioinnit johdon apuna kehitys- tai muutoshankkeissaTiistai 4.1.2022 - Petri Heinola Henkilöarvioinnit johdon apuna kehitys- tai muutoshankkeissa |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Hakukoneet, markkinointi, löydettävyys, liidit, Google, hakutulokset |
Älä jää tuleen makaamaan. Kuka nousee montusta ylös?Maanantai 20.9.2021 - Pauli Vuorio
Vaikka tuntuisi siltä, että tilanteesta ei ole mitään pakokeinoa kyseisellä hetkellä, tämä ei ole yleensä totta. Saatat kuitenkin ajatella, että olet syvällä kuopassasi, josta et voi päästä pois, sillä toivoa ei ole. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Hakukoneet, markkinointi, löydettävyys, liidit, Google, hakutulokset |
Onko myyjän sielunelämä arvoitus? -sen ei tarvitse ollaTorstai 3.6.2021 - Petri Heinola
Pitkään ihmiset elivät uskossa, että myyjäksi synnytään. Mistä tämä ajatusmalli oli lähtöisin? Uskoakseni siihen vaikuttivat ne ominaisuudet, joita yleensä hyvin pärjäävillä myyjillä on. Hyvät sosiaaliset taidot ja sitä kautta kyky luontevaan vuorovaikutukseen, hyvä itsetunto tai itsetuntemus. Hän on aidosti kiinnostunut asiakkaastaan ja asiakkaan asioista ja käy niistä keskustelua. Tämä osoittaa hänen arvostavan asiakastaan. Hyvä myyjä tietää myös heikkoutensa eikä pyri niitä salaamaan ja tällä tavalla rapauta luottamustaan. Myyjäksi ei siis synnytä, mutta tietynlaiset luontaiset ominaisuudet kyllä auttavat myyjänä menestymisessä. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Hakukoneet, markkinointi, löydettävyys, liidit, Google, hakutulokset |
Mikä onkaan paras konsultti?Perjantai 21.5.2021 - Pauli Vuorio
Monet heistä, jotka on vannoneet, ettei etänä voi tehdä myyntiä ovat joutuneet taipumaan pakon edessä ja pakko on antanut motivaatiota paneutua oikeasti etämyynnin tekemiseen ja kas, se onkin onnistunut! Monille siis ”ei etänä voi tehdä myyntiä” onkin ollut lähes tekosyy tehdä niin kuin aina ennenkin. Aika usein ei opi asiaa, johon ei usko tai halua uskoa. Pyrimme todistamaan uskomme oikeaksi minimissään omalta kohdaltamme ja keräämme siitä todisteita. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Hakukoneet, markkinointi, löydettävyys, liidit, Google, hakutulokset |
Mainoslahjojen merkitys myynnin tukenaTiistai 13.4.2021 - Vesa Nippala Koronaepidemia on muuttanut markkinoinnin kenttää monella toimialalla merkittävästi. Ihmiset eivät liiku enää niin paljon - messuja ja muita tapahtumia ei järjestetä ja paljon asiakaskohtaamisia jää toteutumatta. Monella toimialalla tehdään kuitenkin entinen määrä myyntiä, mutta nyt myyminen tapahtuu osittain eri tavoilla kuin aikaisemmin. Digitaalisen markkinoinnin merkitys on kasvanut. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Hakukoneet, markkinointi, löydettävyys, liidit, Google, hakutulokset |
Lisää kuumia liidejä hakukoneistaPerjantai 5.3.2021 klo 11.22 - Vesa Nippala
|
2 kommenttia . Avainsanat: Hakukoneet, markkinointi, löydettävyys, liidit, Google, hakutulokset |