Blogin arkisto

Lisää kuumia liidejä hakukoneista

Perjantai 5.3.2021 klo 11:22 - Vesa Nippala

Vesa-Nippala-250.jpgKaikki myyjät rakastavat kuumia liidejä - yhteydenottoja niiltä käyttäjiltä, jotka aktiivisesti etsivät ratkaisua siihen mitä myyjällä on tarjota. Myyntityö on silloin paljon kevyempää ja päätyy huomattavasti todennäköisemmin kauppaan kuin kylmän soiton kautta saatu liidi.


Ostopolku alkaa nykyään aika usein Googlesta. Oli toimiala mikä tahansa, niin asiakkaat ovat niitä samoja ihmisiä, jotka ovat tottuneet löytämään vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen Googlesta. Siksi nettisivuista kannattaa tehdä automaatti, joka generoi myyjille kuumia liidejä.
Tiedätkö kuinka hyvin yrityksesi näkyy hakukoneissa – siis tiedätkö oikeasti? Tiedätkö kuinka paljon hakukoneista tulee kävijöitä sivuillesi? Entä onko sinulla käsitystä kuinka hyvin kilpailijat ovat siinä onnistuneet ja kuinka iso potentiaali hakukonenäkyvyydessä oikeasti piilee?

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Hakukoneet, markkinointi, löydettävyys, liidit, Google, hakutulokset

Voiko nettitietoon luottaa?

Keskiviikko 3.6.2009 - Maria Lehtiniemi

Törmäät mielenkiintoiseen asiaan tai uutuuteen ja pohdit, mistä siitä löytäisi lisää tietoa. Tai vaikkapa toimittajana koetat etsiä taustatietoa artikkeliasi varten - mikäpä reitti ensimmäisenä mahtaa mieleesi juolahtaa... No nettipä tietenkin. Mutta voiko löytyneeseen tietoon luottaa?

Lue lisää »

6 kommenttia . Avainsanat: Internet, netti, tietolähde, tietolähteet, luotettavuus, Wikipedia, Google, hakukoneet