Facebookin kansikuva brändin mukaiseksiKeskiviikko 10.12.2014 - Anja Kadziolka
Viimeisen muutaman viikon aikana olen huomannut, että moni yrittäjä kaipaa konkreettisia käytännön "hands-on" -vinkkejä digitaalisen markkinointinsa toteuttamiseen. Kun puhutaan digitaalisesta markkinoinnista vain strategiatasolla, puhe valuu helposti kuulijan toisesta korvasta ulos. Käytännössä yrittäjä voi törmätä vaikka siihen ongelmaan, miten Facebookin kansikuva onnistuisi, kuvastaisi omaa brändiä, tai olisi edes hyvälaatuinen! |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Anja Kadziolka, viestintä, facebook, kansikuva, brandi |
Älä nöyryytä itseäsi asiakkaan silmissä - ehkä matematiikan oppitunnilla olisi kannattanut olla hereillä?Perjantai 21.6.2013 - Juha Ahola
|
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Juha Ahola, facebook-markkinointi, myynti, myynti ja markkinointi, myyntityö, osaaminen |
Mobiilinetin aika on nytKeskiviikko 24.4.2013 - Pasi Rahikka
Ota kuppi kahvia tai teetä. Tänään minä itse juon aika siistin näköistä teetä, joka on Davidin Teestä hankkimaani Dragon Pearls -teetä. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Pasi Rahikka, mobiilinetti, sovellus, instagram, facebook, twitter, tietotekniikka, internet |
NaamakirjaPerjantai 28.1.2011 - Kari Uoti Sosiaalinen media on must, jokaisen pitää olla Facebookissa näyttämässä naamaansa, kertomassa kuulumisiaan, kommentoimassa toisten kuvia ja kuulumisia, olemassa sosiaalisia, verkostoitumassa. Naamakirjan kaverimäärä kertoo oletko joku vai pelkkä luuseri, jolla ei ole edes kavereita. Kohta naamakirja tarjoaa palvelua, jossa surkimukset saavat ostaa itselleen kavereita, jotta eivät näyttäisi surkimuksilta. Hyvistä nimistä joutuu maksamaan enemmän kuin tavallisista. |
4 kommenttia . Avainsanat: Kari Uoti, sosiaalinen media, Facebook-riippuvuus, virtuaalitodellisuus, nettiyhteisö |
HaittaohjelmaMaanantai 11.10.2010 klo 10:07 - Kari Uoti Naamakirjassa leviää ohjelma, jota tykkäämällä tai linkin aukaisemalla tietämättään luovuttaa tietojaan ohjelman tekijän käyttöön. Ohjelma markkinoi itseään taitavasti, koska jo yli 100 000 suomalaista on tykännyt, klikannut ohjelman linkin auki. Kuka nyt ei klikkaisi ohjelmaa, joka kertoo miten kävi, kun isä näki tyttärensä webcam-esityksen. Minä en klikannut, mutta moni tuttavani klikkasi. |
5 kommenttia . Avainsanat: Kari Uoti, Facebook, haittaohjelma, tietojen kalastelu, virustorjunta, nettihuijaus, nettirikollisuus |