Facebookin kansikuva brändin mukaiseksiKeskiviikko 10.12.2014 - Anja Kadziolka Facebookin kansikuva antaa sekunnissa mielikuvan yrityksestäsi. Tykkäänkö tästä sivusta vai en? Viimeisen muutaman viikon aikana olen huomannut, että moni yrittäjä kaipaa konkreettisia käytännön "hands-on" -vinkkejä digitaalisen markkinointinsa toteuttamiseen. Kun puhutaan digitaalisesta markkinoinnista vain strategiatasolla, puhe valuu helposti kuulijan toisesta korvasta ulos. Käytännössä yrittäjä voi törmätä vaikka siihen ongelmaan, miten Facebookin kansikuva onnistuisi, kuvastaisi omaa brändiä, tai olisi edes hyvälaatuinen! |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Anja Kadziolka, viestintä, facebook, kansikuva, brandi |
Kahdeksan vinkkiä korkeampiin katteisiinKeskiviikko 5.2.2014 - Pasi Rahikka Marc Pitman kertoi SUCCESS-lehden tuoreimmassa artikkelissaan preemiobrändin rakentamisen salaisuuksista. Lähestymisen taustalla on ajatus siitä, että hyvän brändin haltija voi laskuttaa heikompaa enemmän samanlaisista tai lähes samanlaisista tuotteista, kuin kilpailija. Onnistumisen taustalla on hänen mielestään keskeistä se, että brändin rakentaja keskittyy tajoomansa ainutkertaisuuteen ja ehdottoman laadukkaisiin tuotteisiin. Muuten? No sinä tiedät vastauksen...not a chance! |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Pasi Rahikka, tuotteistus, brändi, kate |
Maabrändityöryhmä: ala-asteen puuhastelua vai merkittävä hanke?Keskiviikko 1.12.2010 - Ahti Pontinen Suomi-kuvan nostamista tehneen brändityöryhmän aikaansaannoksia on arvosteltu rajusti. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Ahti Pontinen, brändityöryhmä, brändäys, Suomi-kuva |
Yksinkertainen on kaunista, myös myyntityössä!Maanantai 11.5.2009 klo 8.00 - Mikko Ojanen Kun saamme asiakkaamme lampun välähtämään, on tapahtunut oivallus siitä, että tarjoamamme tuote auttaa asiakasta eteenpäin tavalla tai toisella. Jos asiakkaamme toljottaa meitä myyntitilanteen aikana suu auki kuin lobotomiapotilas, on aika teroittaa kirvestämme seuraavaan asiakaspalaveriin. |
4 kommenttia . Avainsanat: Mikko Ojanen, myyntityö, asiakkaat, brändi, myyntitilanne, näkökulma, tulos, muistisääntö, maine, tarina, esitys |
Suomi-brändiKeskiviikko 29.10.2008 klo 13.01 - Kari Uoti, oikeustieteen tohtori, MBA Alex Stubb päätti ryhtyä brändäämään Suomea nimekkään mainosveikkojoukon kera. Samalla kaavalla kokoomus on nostanut itsensä tunkkaisesta kypäräpäisten kirkkovaltuustoimagosta raikkaaseen liitoon, missä hurjinta ovat puheenjohtaja Kataisen voitonmerkit tuoppi kädessä. Normaalit ihmisen himot ja halut on raivattu kontrolloidun tekemisen varjoon, meillä on tekemisen meininki! |
1 kommentti . Avainsanat: Kari, Uoti, Kari Uoti, brändi, yhteiskunta, talousrikollisuus, kokoomus, Fryckman |
So fucking what?Perjantai 26.9.2008 klo 12.18 - Pauli Vuorio Sarasvuo teki sen taas! Näin antaa ymmärtää ainakin tämän päivän (26.9.2008) Kauppalehdessä julkaistu Kauppalehden toimittajan tekemä juttu. Siis teki mitä? Provosoi, ärsytti ja sai ilmaista mainontaa ja ainakin aiheutti mediakeskustelua. |
10 kommenttia . Avainsanat: Kauppalehti, Jari Sarasvuo, Sarasvuo Jari, johtaminen, johtaja, provosoi, provosointi, media, Satama, Brändi, Trainer's House, Valmennusliiketoiminta, joukkopako, mediapeli |