Ladatkaa, tähdätkää, TULTA!Maanantai 1.12.2014 - Heikki Luoma
Jos heidän ajatusprosessinsa käy läpi, voi huomata, että jokin vaihtoehto on usein jäänyt huomiotta. Asiat ovat vaikeita, käsitteellisiä ja vaikuttavat pitkällä aikajänteellä, mikä tekee niistä monimutkaisia ja vaativia. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Heikki Luoma, ajatusprosessi, implementointi, jalkauttaminen, jalkautus, johtopäätös, organisaatio, ratkaisu, strategia, yritysjohto |
Onko yrityksessäsi valmistautumishankkeita? - Muuta ne nopeiksi tuloshankkeiksi ja saat tuloksiakin!Maanantai 3.6.2013 - Heikki Luoma
Tai yritys käynnistää avainasiakasmyynnin kehittämishankkeen, josta johto odottaa tuloksia aikaisintaan ensi vuonna. On uusi strategia, mutta se ei toteudu. Mikään ei muutu päivittäisessä toiminnassa. On liiketoimintasuunnitelma, mutta sitä ei pystytä toteuttamaan. |
2 kommenttia . Avainsanat: Heikki Luoma, coachaus, esimiestyö, jalkauttaminen, jalkautus, johtaminen, johtamisen kehittäminen, kehityshanke, myyminen, myynnin muutos, myynti, myyntiprosessi, strategian jalkautus, tavoitteellisuus, tavoitteet, toteuttaminen, toteutus, tuloshanke |
Neuvoja yrityksille jotka eivät tee tarpeeksi tulostaMaanantai 7.1.2013 - Heikki Luoma
Vika voi olla liiketoimintamallissa. Strategisessa ajattelussa voi olla aukko. Tavassa myydä voi olla ongelma, johon suhtaudutaan välinpitämättömästi. Käytössä on ehkä vääriä markkinointikeinoja tai -keinoja on liian vähän. Saattaa olla, että toteutus on väärä. Kommunikoidaan väärin. Kilpailukyky ja erottautuminen kilpailijoista saattaa olla heikko tai olematon. Tuote- ja palvelurepertuaari on ehkä liian suppea tai laaja. Ehkä myynnin edistäminen – markkinointi – on keinotekoista ja itsekeskeistä. Markkina saattaa edellyttää enemmän pureskelua ja seurantaa kuin mitä teet. |
Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: Heikki Luoma, johtaminen, markkinointi, myynti, muutoksen suunnittelu ja toteutus, strategia, jalkauttaminen |